my drawings マンガ
dimarts, 23 de novembre del 2010
diumenge, 21 de novembre del 2010
Taekwondo!!!
Em feia molta gracia dibuixar la meva mestra de Taekwondo al meu cómic,a ella també li va agradar.
Com m'agraden els mangues que van una mica de les arts maricals vaig decidir dibuixar una part en que la protagonista d'aquest manga li passes el que a mi em va passar el primer dia de Taekwondo, per fer-ho més divertit. I evidenment, crec que aquesta escena fa una mica de gracia perquè la protagonsita no li acaba de sortir una puntada de peu molt sencilla el "bandal", la més básica del Taekwondo.
Etiquetes de comentaris:
els mus dibuixos,
Taekwondo
dimecres, 17 de novembre del 2010
Sentir-se sola
La idea principal d'aquest dibuix és la protagonista que está sola. Volía transmetre el sentiment de soletat posant algunes frases al dibuix per que acabés de donar-li el toc final.Aquest dibuix m'agrada molt perquè emb vaig ficar una mica en el paper de la protagonista i emb va sortir aquest dibuix... no emb va costar gens perquè tenía la idea ja feta :D
Etiquetes de comentaris:
els mus dibuixos,
Sentiments
dilluns, 15 de novembre del 2010
Un dels meus dibuixos...
Escena del meu cómic en el cual la protagonista está plorant
Aquest dibuix vaig trigar més o menys mig hora. Es un dels dibuixos que a mi més m'agraden. Quan dibuixo em deixo portar per l'insipració, i em faig una idea del dibuix que vull fer. A mi mágrada molt fer aquesta activitat per aquest motiu... a mi m'agrada dibuixar lliurement, no dibuixar el que la gent vol.
El meu estil de dibuix és semblant a l'estil de l'Arina Tanemura (種村 有菜), la meva autora de Manga fovorita.
Aquest dibuix vaig trigar més o menys mig hora. Es un dels dibuixos que a mi més m'agraden. Quan dibuixo em deixo portar per l'insipració, i em faig una idea del dibuix que vull fer. A mi mágrada molt fer aquesta activitat per aquest motiu... a mi m'agrada dibuixar lliurement, no dibuixar el que la gent vol.
El meu estil de dibuix és semblant a l'estil de l'Arina Tanemura (種村 有菜), la meva autora de Manga fovorita.
dimecres, 10 de novembre del 2010
Tenía pensat desde el principi fer un dibuix una mica "retro" en el que sortissin totes les noies del meu manga. Com si fos un palau xinés amb drags, gerros i demés. Sempre m'ha agradat tot l'oriental. Está bastant bé el resultat final, sobretot les poses de les protagonistes.
Escena del meu cómic "Te heart of black"
En aquest cómic que he fet, m´he basat en el manga de l'Arina Tanemura "Kamikaze kaito Jeanne".
La noia que surt en aquesta imatge és la meva millor amiga. El que a mí m'agrada d'aquest dibuix és el uniforme que li vaig fer. La veritat es que el que més costa del dibuix manga en si, no tan sols és l'estructura de la cara, si no també la roba que vols disenyar. Em vaig dur una mica per lìmaginació i vaig fer-li un unifmorme japonés.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


