Tenía pensat desde el principi fer un dibuix una mica "retro" en el que sortissin totes les noies del meu manga. Com si fos un palau xinés amb drags, gerros i demés. Sempre m'ha agradat tot l'oriental. Está bastant bé el resultat final, sobretot les poses de les protagonistes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada