dimecres, 10 de novembre del 2010



Tenía pensat desde el principi fer un dibuix una mica "retro" en el que sortissin totes les noies del meu manga. Com si fos un palau xinés amb drags, gerros i demés. Sempre m'ha agradat tot l'oriental. Está bastant bé el resultat final, sobretot les poses de les protagonistes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada