dilluns, 15 de novembre del 2010

Un dels meus dibuixos...

    Escena del meu cómic en el cual la protagonista está plorant  


Aquest dibuix vaig trigar més o menys mig hora. Es un dels dibuixos que a mi més m'agraden. Quan dibuixo em deixo portar per l'insipració, i em faig una idea del dibuix que vull fer. A mi mágrada molt fer aquesta activitat per aquest motiu... a mi m'agrada dibuixar lliurement, no dibuixar el que la gent vol.

El meu estil de dibuix és semblant a l'estil de l'Arina Tanemura (種村 有菜), la meva autora de Manga fovorita. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada