Sentir-se sola
La idea principal d'aquest dibuix és la protagonista que está sola. Volía transmetre el sentiment de soletat posant algunes frases al dibuix per que acabés de donar-li el toc final.Aquest dibuix m'agrada molt perquè emb vaig ficar una mica en el paper de la protagonista i emb va sortir aquest dibuix... no emb va costar gens perquè tenía la idea ja feta :D
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada