dimecres, 17 de novembre del 2010

Sentir-se sola


La idea principal d'aquest dibuix és la protagonista que está sola. Volía transmetre el sentiment de soletat posant algunes frases al dibuix per que acabés de donar-li el toc final.Aquest dibuix m'agrada molt perquè emb vaig ficar una mica en el paper de la protagonista i emb va sortir aquest dibuix... no emb va costar gens perquè tenía la idea ja feta :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada