diumenge, 21 de novembre del 2010

Taekwondo!!!


Em feia molta gracia dibuixar la meva mestra de Taekwondo al meu cómic,a ella també li va agradar.

Com m'agraden els mangues que van una mica de les arts maricals vaig decidir dibuixar una part en que la protagonista d'aquest manga li passes el que a mi em va passar el primer dia de Taekwondo, per fer-ho més divertit. I evidenment, crec que aquesta escena fa una mica de gracia perquè la protagonsita no li acaba de sortir una puntada de peu molt sencilla el "bandal", la més básica del Taekwondo.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada