Escena del meu cómic "Te heart of black"
En aquest cómic que he fet, m´he basat en el manga de l'Arina Tanemura "Kamikaze kaito Jeanne".
La noia que surt en aquesta imatge és la meva millor amiga. El que a mí m'agrada d'aquest dibuix és el uniforme que li vaig fer. La veritat es que el que més costa del dibuix manga en si, no tan sols és l'estructura de la cara, si no també la roba que vols disenyar. Em vaig dur una mica per lìmaginació i vaig fer-li un unifmorme japonés.

L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina